Zwrot pieniędzy

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrócimy Ci pieniądze, gdy tylko otrzymamy i zweryfikujemy Twój zwrot.

Należy pamiętać, że w pracowitych okresach przetworzenie zwrotu może zająć naszemu działowi zwrotów 7-10 dni.

W przypadku płatności kartą otrzymanie pieniędzy zajmuje tylko kilka dni. Jeśli jednak płacisz przelewem bankowym, czy fakturą może upłynąć do 30 dni, zanim pieniądze pojawią się na Twoim koncie.

Zobacz, ile dni potrwa zwrot pieniędzy, w zależności od Twojej formy płatności:

Karta kredytowa/debetowa: 2-5 dni roboczych po przetworzeniu Twojego zwrotu.

PayPal: 2-5 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Na stronie internetowej lub w aplikacji PayPal możesz zdecydować, czy chcesz przelać zwrot pieniędzy na konto bankowe, czy na konto PayPal.

Faktura: do 30 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Płacisz tylko za towar, który zachowasz. Jeśli zapłaciłeś/-aś już pełną kwotę i dokonasz zwrotu w ciągu 30 dni od odebrania przesyłki, odeślemy pieniądze za zwrócone produkty.

Przelew bankowy: Do 30 dni roboczych od otrzymania zwrotu. W formularzu zwrotu wpisz numer konta, na które chcesz otrzymać pieniądze.

Płatność za pobraniem: Zwroty mogą być dokonywane wyłącznie po zarejestrowaniu płatności.
Zwroty mogą być dokonywane wyłącznie przelewem bankowym. W formularzu zwrotu wpisz numer konta, na które chcesz otrzymać pieniądze.

Reklamacja

Jeśli odkryjesz, że przedmiot ma wadę, zgłoś reklamację. Możesz to zrobić za pomocą linku, który otrzymałeś/-aś na e-mail po złożeniu zamówienia. Masz tam możliwość utworzenia roszczenia, postępując zgodnie z instrukcjami. Musisz także dołączyć zdjęcia, na których uszkodzenie lub usterka jest wyraźnie widoczna na co najmniej jednym ze zdjęć. Pamiętaj również o przesłaniu co najmniej jednego zdjęcia całego produktu z przodu i jednego z tyłu, a także zdjęć opakowania wewnętrznego i zewnętrznego wraz z etykietą wysyłkową. Obsługa klienta rozpatrzy reklamację tak szybko, jak to możliwe.

UWAGA
Nie wysyłaj nam przesyłki zwrotnej, dopóki nie podejmiemy decyzji w sprawie reklamacji.
Masz dodatkowe pytania?

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami pod adresem info@mistrzlamp.pl lub pod numerem +48 221 049 200 – chętnie pomożemy.