Stan magazynowy

Przy każdym produkcie na Mistrzlamp.pl znajdziesz informację o jego stanie magazynowym. Można go znaleźć zarówno na stronach w przeglądzie, jeszcze zanim klikniesz na sam przedmiot (pod jego ceną), jak i na stronach z opisem poszczególnych produktów (pod ceną, po prawej stronie głównego zdjęcia). Stan zapasów jest wskazywany przez zieloną lub czerwoną kropkę, po której następuje tekst.

Zobacz poniżej, jak stan zapasów wpłynie na dostawę Twojego zamówienia:

W magazynie

Produkt jest w magazynie i wyślemy go tak szybko, jak to możliwe.

W magazynie: 3-5 dni (przykład)

Przedmiot nie jest dostępny w magazynie. Jednak na podstawie zamówienia spodziewamy się mieć go w magazynie w ciągu 3-5 dni roboczych (przykład). Dostawa może potrwać od 1 do 3 dni roboczych. W mało prawdopodobnym przypadku, gdy potrwa to dłużej, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem linku do zamówienia Edison.

W magazynie: 15-12-2023 (przykład)

Oznacza, że produktu nie ma w magazynie, ale otrzymaliśmy datę dostawy od naszego dostawcy. 15-12-2023 to tylko przykład, ale data będzie zazwyczaj późniejsza. W takim przypadku dostawa przedmiotu zajmie od 1 do 3 dni roboczych. W mało prawdopodobnym przypadku dłuższego czasu realizacji, poinformujemy Cię o tym za pośrednictwem linku do zamówienia Edison.

Brak w magazynie

Oznacza to, że produktu nie ma w magazynie i nie wiemy jeszcze, kiedy nasz dostawca będzie w stanie go dostarczyć. Po złożeniu zamówienia poinformujemy Cię tak szybko, jak to możliwe, za pośrednictwem linku do zamówienia Edison, o przewidywanej dacie dostawy*.


Jeśli zamówionego przez Ciebie produktu nie ma w magazynie i z jakiegoś powodu nasz dostawca nie jest w stanie dotrzymać oczekiwanego terminu dostawy, będziemy Cię na bieżąco informować w miarę rozwoju sytuacji.  Wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy Twoje zamówienie zostanie do Ciebie wysłane wysłane, a płatność zostanie pobrana z Twojego konta.
Czas dostawy jest orientacyjny i opiera się na informacjach, które otrzymaliśmy od producenta/dostawcy.

Wysyłamy Twoje zamówienie, gdy wszystkie pozycje będą dostępne w magazynie. Jeśli wolisz podzielić swoje zamówienie na kilka dostaw ze względu na różne terminy dostaw od dystrybutorów, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Każdego dnia ciężko pracujemy, aby przetworzyć, zapakować i wysłać Twoje zamówienie!
Jeśli masz pytania dotyczące stanu magazynowego produktu lub terminu dostawy zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

*Pamiętaj, że przewidywany termin dostawy jest ZAWSZE orientacyjny.