Przy każdym produkcie na Mistrzlamp.pl znajdziesz informację o jego stanie magazynowym. Można go znaleźć zarówno na stronach w przeglądzie, jeszcze zanim klikniesz na sam przedmiot (pod jego ceną), jak i na stronach z opisem poszczególnych produktów (pod ceną, po prawej stronie głównego zdjęcia). Stan zapasów jest wskazywany przez zieloną lub czerwoną kropkę, po której następuje tekst.
Zobacz poniżej, jak stan zapasów wpłynie na dostawę Twojego zamówienia:
● W magazynie
Oznacza to, że produkt jest dostępny w magazynie i wyślemy go tak szybko, jak to możliwe.
● W magazynie za: 21-24 dni
Oznacza to, że towaru nie ma w magazynie, ale otrzymaliśmy od naszego dostawcy ramy czasowe, w których zobowiązuje się on dostarczyć nam przedmiot. Ilość dni jest różna, a 21-24 dni to tylko przykład. Jest ona również wyznacznikiem przewidywanego terminu dostawy* do naszego magazynu. Musisz doliczyć dodatkowe 1-2 dni robocze, zanim produkt dotrze do Ciebie.
● Brak w magazynie
Określa, że produktu nie ma w magazynie i nie wiemy jeszcze, kiedy nasz dostawca będzie mógł go dostarczyć. Jeśli zamówisz produkt oznaczony czerwoną kropką z napisem „Brak w magazynie”, skontaktujemy się z Tobą, podając przewidywany termin dostawy*, gdy tylko otrzymamy ją od dystrybutora.
Jeśli zamówionego przez Ciebie produktu nie ma w magazynie i z jakiegoś powodu nasz dostawca nie jest w stanie dotrzymać oczekiwanego terminu dostawy, będziemy Cię na bieżąco informować w miarę rozwoju sytuacji. Wyślemy Ci wiadomość e-mail, gdy Twoje zamówienie zostanie do Ciebie wysłane wysłane, a płatność zostanie pobrana z Twojego konta.
Czas dostawy jest orientacyjny i opiera się na informacjach, które otrzymaliśmy od producenta/dostawcy.
Wysyłamy Twoje zamówienie, gdy wszystkie pozycje będą dostępne w magazynie. Jeśli wolisz podzielić swoje zamówienie na kilka dostaw ze względu na różne terminy dostaw od dystrybutorów, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Każdego dnia ciężko pracujemy, aby przetworzyć, zapakować i wysłać Twoje zamówienie!
Jeśli masz pytania dotyczące stanu magazynowego produktu lub terminu dostawy zamówienia, zawsze możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
* Pamiętaj, że przewidywany termin dostawy jest ZAWSZE orientacyjny.