Zwykle zajmuje to około 1-3 dni roboczych, zanim otrzymasz paczkę pocztą. Po złożeniu u nas zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem, w którym możesz stale śledzić status swojego zamówienia i najnowsze informacje dotyczące dostawy.
Otrzymasz wiadomość e-mail, gdy Twoja paczka opuści nasz magazyn. Ta wiadomość e-mail będzie zawierać numer śledzenia, którego możesz użyć do namierzenia swojej przesyłki online.
Jeśli nie otrzymałeś/-aś przedmiotu w ciągu 10 dni od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres
info@mistrzlamp.pl lub zadzwoń pod numer +48 221 049 200
Aby jak najszybciej wysłać do Ciebie produkty, Twoje zamówienie może zostać podzielone na kilka przesyłek. Po złożeniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie jego złożenia e-mailem. Nasz system zamówień znajduje najbardziej praktyczne rozwiązanie. Jeśli podzielimy Twoje zamówienie, potwierdzenie wysyłki będzie zawierać numer śledzenia dla każdej indywidualnej paczki. Zdecydowaliśmy się zaoferować tę metodę dostawy, aby zapewnić jeszcze lepszą usługę, która jest zarówno szybsza, jak i bardziej elastyczna.
Pamiętaj, że zawsze możesz być na bieżąco korzystając z linku, który wysłaliśmy Ci przy zamawianiu oświetlenia.