100% gwarancji ceny

Robiąc zakupy na Mistrzlamp.pl musisz uzyskać najlepszą cenę.

Droga do najlepszych cen

Od 2010 roku Mistrzlamp.pl jest jednym z liderów w sklepach internetowych z lampami designerskimi. Od samego początku jesteśmy dumni z tego, że zapewniamy naszym klientom najlepszą obsługę. Z gwarancją ceny 100% możesz bezpiecznie robić zakupy u nas.    

Kiedy robisz zakupy na Mistrzlamp.pl i chcesz skorzystać z gwarancji 100% ceny, po prostu sfinalizuj zamówienie i napisz "Gwarancja ceny" w polu notatki w koszyku. Wraz z komentarzem wstawiasz link do dokumentacji dla swojej ceny. Jeśli warunki gwarancji ceny (patrz poniżej) są spełnione, skorygujemy cenę przed przetworzeniem zamówienia, a zatem zostanie naliczona tylko uzasadniona kwota. Jeśli uznamy, że istnieją jakiekolwiek wątpliwości co do gwarancji ceny, skontaktujemy się z Tobą przez nasze biuro obsługi klienta.

Gwarancja ceny obowiązuje również do 14 dni po zakupie. Dlatego jeśli zrobiłeś u nas zakupy i znajdziesz lampę w innej cenie w ciągu 14 dni, po prostu skontaktuj się z obsługą klienta. Jeśli warunki zostaną spełnione, oczywiście otrzymasz zwrot.

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami. Wyślij nam e-mail na info@mistrzlamp.pl, lub zadzwoń pod nr tel. +48 221 049 200 albo wyślij nam wiadomość na czacie– jesteśmy gotowi do pomocy w każdy dzień powszedni od 8.30 do 16.00.

Warunki 100% gwarancji ceny

Warunki 100% gwarancji ceny

  • Produkt musi być oznaczony znakiem gwarancji ceny na Mistrzlamp.pl.
  • Porównywana cena musi być ceną całkowitą, w tym wysyłka i duński podatek VAT.
  • Produkt musi być na stanie/ może być dostarczony do konkurenta w momencie zakupu, w tym samym kolorze i rozmiarze, co ten, który chcesz kupić od Mistrzlamp.pl.
  • Produkt musi być w tym samym kolorze i rozmiarze, co ten, który planujesz kupić od nas.
  • Produkt musi być objęty duńskim prawem do reklamacji, cłami i podatkiem VAT.
  • Gwarancja ceny jest ważna do 14 dni po zakupie.
  • Nie gwarantujemy cen do „kolejki”, ofert specjalnych oraz promocji z okazji otwarcia sklepu.
  • Gwarancja ceny nie dotyczy produktów Philips Hue.
  • Nie ma zagwarantowania cen do produktów, które zostały zamówione dla Ciebie lub produktów, które nie są częścią naszej standardowej sekcji.
  • W przypadku gwarancji ceny bezpłatna żarówka nie jest wliczona w cenę, chyba że jest również wliczona w porównywaną cenę.
  • Gwarancje ceny nie można łączyć z innymi rabatami.
  • Cena ofertowa, którą musimy zagwarantować, MUSI być oparta na prawidłowej, zalecanej cenie detalicznej. Dlatego zawsze będziemy sprawdzać, czy mamy ten sam punkt wyjścia, co sklep internetowy, który zamierzamy dopasować. W razie wątpliwości sprawdzimy aktualny cennik.
  • Cena oferty, którą musimy zagwarantować, nie może wymagać rejestracji członkostwa ani niczego innego, aby można ją było uzyskać – cena musi być publicznie dostępną ceną ofertową dla każdego.
  • Dopasowujemy ceny tylko do sklepów internetowych, które są zatwierdzonymi sprzedawcami danej marki.
  • Dopasowujemy tylko strony z tym samym kodem kraju w adresie URL (.pl).


Należy pamiętać, że dokumentacja ceny zostanie sprawdzona