FAQ

Często Zadawane Pytania

Dlaczego nie otrzymałem/-am potwierdzenia zamówienia?
Jeśli nie otrzymałeś/-aś potwierdzenia zamówienia pocztą, możliwe, że Twój adres e-mail został wprowadzony niepoprawnie. Skontaktuj się z Obsługą Klienta pisząc na adres info@mistrzlamp.pl lub dzwoniąc, a my szybko poprawimy Twój adres e-mail.

Kiedy zostanie naliczona opłata za mój zakup?
Dopiero po wysłaniu produktu z naszego magazynu kwota zostanie potrącona z Twojego konta bankowego.

Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
Mistrzlamp.pl wysyła zamówienia za pośrednictwem GLS, UPS, DSV i DHL. Czas dostawy zależy od tego, czy produkt jest dostępny w magazynie w wybranym przez Ciebie kolorze/wariancie. Zamówienia specjalne mogą wydłużyć czas realizacji - informacje o przewidywanym czasie produkcji znajdziesz w poszczególnych opisach produktów.

Jeśli to możliwe, Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia, w którym je złożysz.

Czy Mistrzlamp.pl ma sklep stacjonarny?
Tak, mamy sklepy w Ringkøbing, Kopenhadze i Holstebro w Danii.

Co zrobić, jeśli zamówiony przeze mnie produkt posiada uszkodzenie lub wadę?
Jeśli chcesz zareklamować swój przedmiot, użyj linku do statusu zamówienia, który od nas otrzymałeś/-aś po złożeniu zamówienia. Możesz tam złożyć reklamację postępując zgodnie z instrukcjami. Gdy otrzymamy Twoją reklamację, nasz dział obsługi klienta ją rozpatrzy i wkrótce otrzymasz informację zwrotną.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Jeśli znalazłeś/-aś to czego szukasz:

1) Dodaj produkt do koszyka, klikając „DODAJ DO KOSZYKA”. W prawym górnym rogu strony pojawi się pasek z napisem „Produkt został dodany do koszyka. Przejdź do koszyka”. Naciśnij „IDŹ DO KOSZYKA”, aby sfinalizować zakup.
2) Teraz masz dwie możliwości – „KONTYNUUJ ZAKUPY” lub „PODAJ SWÓJ ADRES”. Tutaj również możesz wpisać kod rabatowy lub skorzystać z karty podarunkowej, wybrać sposób wysyłki lub dodać komentarz do zamówienia. Gdy jesteś gotowy/-a, aby przejść dalej, kliknij „PODAJ SWÓJ ADRES”.
3) Następnie należy wprowadzić swoje dane osobowe lub zalogować się, jeśli jesteś już zarejestrowany/-a jako klient. Możesz także zapisać się do naszego newsletteru lub dodać inny adres dostawy. Aby kontynuować i potwierdzić zamówienie, musisz zaakceptować nasze warunki. (Możesz je przeczytać, klikając w podkreślony tekst w zielonym polu). Kliknij „WYBIERZ METODĘ PŁATNOŚCI”.
4) Tutaj możesz edytować swoje dane lub wybrać inny adres dostawy. Następnie przejdziesz do wysyłki, gdzie ponownie masz możliwość zmiany swoich informacji i gdzie masz wybór między bezpłatną dostawą za pomocą kuriera GLS lub kuriera UPS (opłata 49 PLN).
5) Przejdziesz teraz do płatności, w której musisz wybrać, jaką metodę wybierasz. Następnie naciśnij „ZATWIERDŹ I ZAPŁAĆ”.
6) Jeśli płacisz kartą kredytową, debetową lub PayPal, wprowadź wymagane informacje i postępuj zgodnie z instrukcjami a następnie kliknij „ZAPŁAĆ”. Po zakończeniu zakupu zobaczysz potwierdzenie zamówienia. (jeśli płacisz za pomocą faktury lub przelewu bankowego, przejdziesz bezpośrednio do potwierdzenia).

Jeśli nie znalazłeś/-aś tego czego szukasz:

Możesz wyszukiwać przedmioty na kilka różnych sposobów.

U góry strony znajduje się pole wyszukiwania, w którym możesz wpisać słowo kluczowe takie jak np. nazwa konkretnej lampy (lampa wisząca PH), jej styl lub rodzaj (lampa zewnętrzna) albo projektanta, producenta (Artemide) a nawet kolor.

Ponadto w menu głównym znajdziesz linki do przejrzenia całej naszej oferty, nowości, promocji, marki, projektantów, a także mnóstwo inspirujących sugestii i artykułów.  Po wejściu w któryś z linków w lewej części strony często pojawia się sekcja, w której można filtrować wyszukiwanie według typu, koloru, materiału i nie tylko.

Po znalezieniu żądanej lampy dokonaj płatności jak wyżej od punktu 1.

Jak skorzystać z kodu rabatowego?

1. Umieść swoje produkty w koszyku

2. Przejdź do koszyka

3. W kroku 1 znajdziesz pole, w którym możesz wpisać swój kod rabatowy/kartę podarunkową

4. Wpisz kod i naciśnij „Odśwież”, aby kod rabatowy zaczął obowiązywać

Zamawianie i Płatność

Co zrobić, jeśli potrzebuję pomocy?
Skontaktuj się z nami pod numerem +48 221 049 200 lub e-mailem info@mistrzlamp.pl - członek naszego zespołu obsługi klienta z przyjemnością Ci pomoże!

Jak mogę zapłacić?
Na Mistrzlamp.pl akceptujemy płatności za pośrednictwem VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, JCB i American Express. Akceptujemy również PayPal i przelewy bankowe. Możesz zobaczyć wszystkie opłaty za płatność w kroku przed zatwierdzeniem zamówienia.

Czy mogę zapłacić za pobraniem?
Nie. Aby zrealizować zamówienie w naszym sklepie internetowym, musisz podać informacje dotyczące płatności. Potrącimy jednak kwotę z Twojego konta bankowego dopiero w momencie wysyłania zamówienia z naszego magazynu.

Czy mogę złożyć zamówienie za pomocą e-maila lub faksu?
Nie. Ze względów bezpieczeństwa nie przyjmujemy zamówień pocztą lub faksem. Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością poprowadzi Cię przez proces w naszym sklepie internetowym, ale nadal będziesz musiał/-a sam/-a złożyć zamówienie.

Czy płacenie online jest bezpieczne?
Oczywiście. Bezpieczeństwo jest najwyższym priorytetem w Mistrzlamp.pl, więc cała komunikacja między posiadaczami kart a naszym systemem płatności odbywa się za pośrednictwem szyfrowanego połączenia SSL (Secure Socket Layer). Innymi słowy, dostęp do Twoich danych ma tylko firma Nets, która w naszym imieniu pobiera płatności cyfrowe. My zobaczymy tylko, czy Twoja transakcja została zatwierdzona.

Czy moje pieniądze zostaną wypłacone natychmiast po złożeniu zamówienia?
Potrącimy kwotę z Twojego konta bankowego dopiero w momencie wysyłania zamówienia z naszego magazynu.

Wysyłka i dostawa

Jakie mam opcje dostawy?
Mistrzlamp.pl wysyła wszystkie towary za pośrednictwem GLS, UPS, DSV, DHL. Zamówienia są dostarczane bezpłatnie w przypadku zakupów powyżej 649 PLN za pośrednictwem kuriera GLS (poniżej 649 PLN pobieramy opłatę 39 PLN). Jeżeli wybierzesz dostawę kurierem UPS - opłata jest stała niezależnie od wartości zamówienia i wynosi 49 PLN.


Jak długo trwa dostawa?
Czas dostawy na Mistrzlamp.pl wynosi od 2 do 6 dni roboczych, jednak w przypadku specjalnych lamp może potrwać do 3 tygodni.

Czy moje zamówienie może zostać dostarczone na adres inny niż adres rozliczeniowy?
Tak. Po prostu wpisz żądany adres dostawy podczas składania zamówienia.

Czy mogę zmienić adres dostawy?
Masz możliwość zmiany adresu dostawy za pomocą linku, który otrzymałeś/-aś od nas z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli przesyłka jest już zafakturowana, nie można wprowadzić zmian w adresie.

Co się stanie, jeśli przesyłka zaginie podczas dostawy?
Mistrzlamp.pl wraz z odpowiednią firmą spedycyjną przeprowadzą czynności sprawdzające, co zajmie od trzech do pięciu dni roboczych, a jeśli Twoja paczka nie dotrze do tego czasu, Twoje zamówienie zostanie wysłane ponownie.

Jaką dokumentację otrzymam?
Gdy tylko zatwierdzisz swoje zamówienie, wyślemy Ci potwierdzenie zamówienia z listą produktów, które otrzymasz i za które zapłacisz. Prosimy o zapisanie i/lub wydrukowanie tego potwierdzenia, ponieważ służy ono również jako dowód gwarancji.

Zwrot, anulowanie zamówienia i reklamacje

Co zrobić, jeśli odkryję przy odbiorze, że opakowanie zostało uszkodzone?
Po otrzymaniu zamówienia pamiętaj o sprawdzeniu go pod kątem widocznych uszkodzeń. Jeśli opakowanie jest uszkodzone lub nosi inne widoczne oznaki wady, należy potwierdzić odbiór z zastrzeżeniem uszkodzenia zawartości lub całkowicie odmówić odbioru i pozwolić firmie przewozowej zwrócić nam paczkę.

Dowiedz się więcej o zwracaniu wadliwych produktów tutaj

Czy mogę złożyć reklamację na wadliwy produkt?
Robiąc zakupy na Mistrzlamp.pl, możesz złożyć reklamację dotyczącą wszelkich wad, które pojawią się w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.

Jaką kwotę otrzymam po zwrocie?
Zapłacisz koszt wysyłki zwrotnej z własnej kieszeni, gdy będziesz chciał/-a zwrócić produkt.
W przypadku reklamacji zwrócimy cenę zakupu, w tym koszty wysyłki, o ile zostanie ona uznana.
Zwrot środków z na konto bankowe może potrwać do 30 dni.

Przeczytaj więcej o zwrocie pieniędzy tutaj

Czy mogę zwrócić przedmiot, z którego nie jestem zadowolony/-a?
Tak, możesz odesłać swój przedmiot do 100 dni od otrzymania i uzyskać zwrot pieniędzy z wyłączeniem kosztów wysyłki.

Jeśli zwracasz produkt, ponieważ zmieniłeś/-aś zdanie, płacisz za wysyłkę zwrotną.

Jeśli przedmiot został zamontowany lub nosi inne ślady używania, zużycia lub uszkodzenia, zastrzegamy sobie prawo do odmowy jego zwrotu.

Dowiedz się więcej o zwracaniu przedmiotów tutaj