Dlaczego nie otrzymałem/-am potwierdzenia zamówienia?Jeśli nie otrzymałeś/-aś potwierdzenia zamówienia pocztą, możliwe, że Twój adres e-mail został wprowadzony niepoprawnie. Skontaktuj się z Obsługą Klienta pisząc na adres
info@mistrzlamp.pl lub dzwoniąc, a my szybko poprawimy Twój adres e-mail.
Kiedy zostanie naliczona opłata za mój zakup?Dopiero po wysłaniu produktu z naszego magazynu kwota zostanie potrącona z Twojego konta bankowego.
Jak zostanie dostarczone moje zamówienie? Mistrzlamp.pl wysyła zamówienia za pośrednictwem GLS, UPS, DSV i DHL. Czas dostawy zależy od tego, czy produkt jest dostępny w magazynie w wybranym przez Ciebie kolorze/wariancie. Zamówienia specjalne mogą wydłużyć czas realizacji - informacje o przewidywanym czasie produkcji znajdziesz w poszczególnych opisach produktów.
Jeśli to możliwe, Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia, w którym je złożysz.
Czy Mistrzlamp.pl ma sklep stacjonarny?Tak, mamy sklepy w Ringkøbing, Kopenhadze i Holstebro w Danii.
Co zrobić, jeśli zamówiony przeze mnie produkt posiada uszkodzenie lub wadę? Jeśli chcesz zareklamować swój przedmiot, użyj linku do statusu zamówienia, który od nas otrzymałeś/-aś po złożeniu zamówienia. Możesz tam złożyć reklamację postępując zgodnie z instrukcjami. Gdy otrzymamy Twoją reklamację, nasz dział obsługi klienta ją rozpatrzy i wkrótce otrzymasz informację zwrotną.