Wysyłka i Dostawa

Czas dostawy

UWAGA Należy pamiętać, że czasy dostaw są wytycznymi opartymi na szacowanych terminach dostaw, które otrzymujemy od odpowiednich dostawców. Czasami pojedyncze produkty są wytwarzane tylko na zamówienie, co może powodować opóźnienia; dotyczy to w szczególności części zamiennych i dostawców z zagranicy.

Klikając w link, który otrzymałeś/-aś po złożeniu zamówienia, możesz być na bieżąco z jego przewidywanym czasem dostawy.

Wysyłka i dostawa

Dostarczamy bezpłatnie na terenie całej Polski za pośrednictwem GLS, w przypadku zakupów o wartości co najmniej 649 PLN i dostawy do punktu odbioru (dostawa GLS pod adres domowy jest zawsze płatna i wynosi 25 PLN). Gdy kwota zamówienia będzie poniżej ustalonego progu darmowej wysyłki opłata za transport kurierem GLS wynosi 25 PLN. Jeżeli wybierzesz opcję dostawy kurierem DPD, opłata stała będzie wynosić 39 PLN, a kurierem UPS – 49 PLN, niezależnie od wartości zamówienia. Dostawa zamówień za pobraniem jest realizowana tylko na adres domowy poprzez UPS.

Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-6 dni roboczych, jeśli produkt jest dostępny w magazynie w żądanym kolorze/wariancie, w przeciwnym razie wydłuża się zwykle o dodatkowe 1-3 tygodnie, co może mieć miejsce w przypadku niektórych bardziej unikalnych włoskich wariantów produktów lub lamp na zamówienie – informacje o przewidywanym czasie produkcji znajdziesz w poszczególnych opisach produktów.

Nie odpowiadamy za opóźnienia spowodowane przez firmy spedycyjne.
Wszystkie nasze towary wysyłamy paczką pocztową. Umożliwia to śledzenie przesyłek w przypadku pojawienia się problemów lub opóźnień.
Sprawdź swoje zamówienie przy dostawie

Sprawdź swoje zamówienie przy dostawie

Prosimy o sprawdzenie zawartości paczki przy odbiorze. Jeśli paczka i/lub jej zawartość są uszkodzone w momencie jej otrzymania, musisz niezwłocznie złożyć reklamację za pośrednictwem linku, który otrzymałeś/-aś po złożeniu zamówienia. Będziesz potrzebować zdjęć zarówno opakowania zewnętrznego, jak i wewnętrznego – w tym etykiety wysyłkowej – a także samego uszkodzenia. Postępuj zgodnie z instrukcjami byśmy otrzymali wszystkie informacje, jakich od Ciebie potrzebujemy. Pamiętaj, że uszkodzenie przesyłki należy zgłosić nie później niż 2 dni po otrzymaniu przesyłki. Mistrzlamp.pl nie ponosi odpowiedzialności za towary, które zostały uszkodzone podczas transportu. Zawsze pakujemy Twoje zamówienie z wielką starannością, aby zminimalizować ewentualne uszkodzenia przesyłki. Rozpatrzymy Twoją reklamację tak szybko, jak to możliwe.

W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań zapraszamy do kontaktu z obsługą klienta i zalecamy przygotowanie numeru zamówienia, aby przyspieszyć ich rozwiązywanie.

E-mail: info@mistrzlamp.pl