Gwarancja Ceny

Zgodność cenowa

W Lampemesteren staramy się zapewnić najlepszą cenę dla wszystkich produktów z naszej szerokiej oferty.
Aby zapewnić uczciwe porównanie, cena, z którą się zgadzamy, musi spełniać pewne kryteria, zanim się z nami skontaktujesz:

  • Produkt musi posiadać symbol gwarancji price-match na naszej stronie internetowej.
  • Produkt musi być na stanie/dostępny w sklepie oferującym niższą cenę.
  • Gwarancja ceny dotyczy wyłącznie produktów podlegających obowiązującym przepisom dotyczącym podatku VAT, ceł, gwarancji i ochrony konsumentów.
  • Musisz mieć dowody na niższą cenę. Może to być link, zdjęcie fizycznego ogłoszenia itd. (Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia materiałów, które mogą być edytowane/skorygowane, takich jak e-maile, oferty ustne i tak dalej).
  • Ceny w Lampmasters obejmują dostawę i źródła światła, dlatego zawsze dopasowujemy cenę produktu bez dostawy i źródeł światła, jeśli są one naliczane osobno.
  • Dopasowujemy ofertę, którą znalazłeś w innym sklepie. Jeśli ta oferta wymaga odbioru produktu, dopasowujemy cenę łącznie z odbiorem, a jeśli w cenę wliczona jest dostawa, dopasowujemy cenę łącznie z dostawą.
  • Gwarancja dopasowania ceny dotyczy tylko dostępnych produktów, dlatego wykluczone są oferty z listy oczekujących, oferty wiązane, oferty ograniczone czasowo, jeden produkt na klienta itp. Gwarancja dopasowania cen nie ma zastosowania do ofert, które wymagają członkostwa, takich jak stowarzyszenia zakupowe lub inne rodzaje płatności w celu uzyskania dostępu do oferty.
  • Gwarancja dopasowania ceny nie może być łączona z innymi rabatami.
  • Dopasowujemy ceny tylko do sklepów internetowych, które są zatwierdzonymi sprzedawcami danej marki.
  • Dopasowujemy tylko strony z tym samym kodem kraju w adresie URL (.pl).


Jeśli znajdziesz ten sam produkt w magazynie w niższej cenie w duńskim sklepie lub sklepie internetowym z duńskim numerem rejestracyjnym firmy, dopasujemy cenę.
Aby zakupić produkt po niższej cenie, należy skontaktować się z nami za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej lub telefonu przed złożeniem zamówienia. Zanim zastosujemy gwarancję price-match, potrzebujemy dokumentacji potwierdzającej niższą cenę.

UWAGA - Zastrzegamy sobie prawo do próby zakupu produktu w celu zapewnienia zgodności z zasadami przedstawionymi powyżej.

Jeśli otrzymałeś lampę, a następnie znalazłeś ją taniej w innym miejscu, możesz otrzymać zwrot różnicy. Powyższe kryteria muszą być spełnione, a wniosek musi być złożony nie później niż 7 dni po wysłaniu przez nas lampy. Jeśli kryteria są spełnione, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta, a my zajmiemy się sprawą.