Doświadczenie dla wszystkich zmysłów



DOŚWIADCZENIE DLA WSZYSTKICH ZMYSŁÓW


Duńskie MENU zaprosiło nas do odwiedzenia ich Audo. Byliśmy gotowi, podekscytowani i wsiedliśmy do pociągu w zachodniej Jutlandii. Po przybyciu do Nordhavnen i zobaczeniu pięknego, spalonego czerwonego budynku, zostaliśmy powitani przez Audo MENU, które jest jednym z najstarszych budynków w Nordhavnen - co właściwie oznacza to Audo, dowiedzieliśmy się w ciągu dnia.

AUDO - Ab Uno Disce Omnes - From One, Learn All

Był poranek, szara i ponura pogoda, ale powitanie w recepcji było promieniem słońca i od razu poczuliśmy się mile widziani i jak w domu. W strefie powitalnej przywitały nas piękne, naturalne i ciepłe odcienie, szum gości pracujących w pięknym otoczeniu i gości zatrzymujących się tylko na filiżankę kawy.



MENU - historia rodzinna

Przenieśliśmy się do wielkiej klatki schodowej, która w bardzo naturalny sposób jest niemal sercem wystroju wnętrza. Nie wiadomo, czy to piękne detale, czy ciekawość, aby zobaczyć więcej, przyciąga...

Powitanie przez MENU, a następnie pierwszą prezentację rozpoczął Joachim Kornbek Hansen - 3 pokolenie. Historia, której korzenie sięgają 1978 roku, kiedy firma była w rzeczywistości fabryką stali (Norup Stålfabrik). Dziadek Joachima był zatrudniony w fabryce stali i miał do wyboru utratę pracy - źródła utrzymania - lub zakup pozostałości fabryki. Jego dziadek cenił sobie rodzinę i bezpieczeństwo związane ze stałym dochodem. Z dumnym spojrzeniem i pewną dozą nostalgii Joachim opowiada nam, że jego dziadkowie musieli zastawić złoty zegarek, aby znaleźć kapitał na przejęcie fabryki stali. Nie ma wątpliwości, że jest to dumna historia rodzinna, a złoty zegarek, który nadal jest w posiadaniu rodziny, zapewnił scenerię dla tej przygody i wielu wspaniałych historii dla przyjaciół i rodziny - a teraz także dla nas.

Dziadek, Simon Hansen, był przede wszystkim człowiekiem finansów i dążył do zapewnienia rodzinie chleba na stole i zabezpieczenia jej przyszłości. W tamtym czasie firma nie miała ambicji na międzynarodową przygodę.

Ojciec Joachima, Bjarne Hansen, stał się drugim pokoleniem rodzinnej firmy, a wraz z nim wizja naprawdę nabrała rozpędu. Wraz z wizją Bjarne'a rozpoczęła się współpraca z zewnętrznymi projektantami - strategia, która trwa do dziś. Na początku to, co dziś znamy jako MENU, było znane głównie z mniejszych akcesoriów, głównie do kuchni.
MENU; nazwa, marka, zbieg okoliczności

MENU; nazwa, marka, zbieg okoliczności

Jeśli, tak jak my, zastanawiałeś się nad nazwą - a może nawet bardziej teraz, gdy wiemy, że wszystko zaczęło się od fabryki stali, a później stało się akcesoriami kuchennymi, cóż, to właściwie bardziej zbieg okoliczności niż cokolwiek innego.

W latach 80. i 90. projektant Bent Falk był na wakacjach w Grecji. Znalazł blaszany znak ze słowem MENU. Pomyślał, że to trochę zabawne i przywiózł go do Danii. MENU stało się częścią historii już wtedy, ale początkowo jako seria. Kiedy firma zmieniła styl i kierunek, nazwa MENU nie została całkowicie zapomniana. MENU miało przyjemny wydźwięk, a przy odrobinie poszukiwań odkryto, że oznacza to "szczegóły" w języku francuskim. Teraz nie było już żadnych wątpliwości! To była nazwa, która ukształtuje przyszłość.

Siedząc, słuchając i z zapałem robiąc notatki, nie sposób nie być pod wrażeniem i zakochać się w historii MENU.

The Audo - teraz i w przyszłości!

W przypadku Audo pomyślano o wielu niesamowitych pomysłach, które całkowicie pasują do DNA MENU jako marki. Po wspaniałej historii o Audo, zostaliśmy uwolnieni i gotowi do samodzielnego odkrywania. Jesteśmy pod wrażeniem; jest tak estetycznie piękny i czujesz się jak w domu. Każdy szczegół jest dobrze przemyślany, przemyślany i zgodny z resztą wnętrza.

Wizją było zatarcie granic między miejscem pracy a domem. Joachim wyjaśnił, że dzięki Connected Spaces chcą dać nam CAŁE doświadczenie i pokazać markę w jej funkcji. Korzystanie z produktów MENU powinno być doświadczeniem. W ciągu zaledwie godziny udało im się pozwolić nam doświadczyć MENU. Kawa została podana w dzbanku MENU, pijemy ze szklanek MENU, siedzimy na dużej, pięknej modułowej sofie MENU, a nasz wzrok przyciągają piękne lampy i akcesoria MENU. MENU naprawdę weszło nam w skórę - a jesteśmy tu dopiero od godziny.

Audo oferuje coś dla każdego, bez względu na powód wizyty.
Potrzebujesz wyjątkowego noclegu? Zarezerwuj pokój w hotelu, zjedz śniadanie w kawiarni, przejrzyj sklep w poszukiwaniu ekscytujących produktów, zajrzyj do biblioteki lub wykorzystaj go jako miejsce pracy na cały dzień - kawa jest świetna, atmosfera i otoczenie są fantastyczne. Z wizją stworzenia "przestrzeni", w której możemy być razem i inspirować się, nie można nie być pod wrażeniem, przytłoczonym i urzeczonym - misja zakończona.

"Chcemy uczynić świat lepszym miejscem."
The Audo to elastyczny plac zabaw.

MENU; marka designerska

Dzięki trzem jasnym i wyraźnym wartościom projektowym ustalono strategię, jak powinien wyglądać produkt MENU. Strategia, która rozpoczęła się na dobre w 2010 roku, kiedy MENU wprowadziło styl Soft Minimalism: Styl, który jest ciepły, miękki i domowy. Ciepły w swoich kolorach, odcieniach i materiałach; miękki w swojej ekspresji; domowy w duński sposób - gdzie możemy przemycić nasze duńskie słowo "hygge". Dzięki Soft Minimalism chcą tworzyć projekty, które są rygorystyczne, ale wygodne.

Trzy wartości projektowe są opisane w następujący sposób:
1. Clean - odrobina miękkiego minimalizmu i prostego piękna
2. Clever - Przemyślane detale, funkcjonalność i innowacyjność
3. Natural - Neutralne odcienie, ciepłe kolory, nowoczesne, stonowane i naturalne


A MENU jest piękne, działa, a odcienie są ciepłe - chcesz usiąść na dużej modułowej sofie i prawie trudno nie zostać na chwilę.
Niesamowite doświadczenie

Niesamowite doświadczenie

Bogaci we wrażenia i doświadczenia, jesteśmy gotowi udać się do naszego pokoju hotelowego. Audo w MENU otrzymuje wszystkie nasze rekomendacje. Jeśli jesteś w Kopenhadze, zatrzymaj się i napij się dobrej kawy.

The Audo
Århusgade 130
2150 Kopenhaga
Telefon: +45 31 26 30 80

Więcej informacji na temat oferty The Audo można znaleźć na ich stronie internetowej: theaudo.com!