Wysyłka i Dostawa

Szacowany czas dostawy 

Należy pamiętać, że wskazany czas dostawy jest wartością orientacyjną, określoną na podstawie szacunkowych danych uzyskanych od dostawców. Niektóre produkty, w szczególności części zamienne lub produkty sprowadzane z zagranicy, mogą być chwilowo niedostępne, co może spowodować opóźnienia w dostawie. Status zamówienia można śledzić za pomocą unikalnego linku znajdującego się w potwierdzeniu zamówienia.  

Sposób dostawy 

Wszystkie zamówienia dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej GLSco zapewnia niezawodną dostawę z możliwością śledzenia przesyłki. Przy zakupie powyżej określonej kwoty obowiązuje bezpłatna dostawa. Wszystkie dostępne sposoby dostawy i związane z nimi koszty wyszczególnione w koszu zakupowym przed finalizacją zamówienia.  

Czas dostawy zależy od miejsca docelowego oraz dostępności wybranego modelu lub koloru produktu. 

Kontrola po otrzymaniu przesyłki 

Po odbiorze przesyłki należy niezwłocznie sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności lub uszkodzeń należy zgłosić to w ciągu 14 dni od daty dostawy. Po upływie tego terminu firma Lampemesteren GmbH nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne roszczenia. 

 

 W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki lub jej zawartości należy zgłosić reklamację korzystając z linku podanego w potwierdzeniu zamówienia. W tym celu należy kliknąć opcjęReklamacja” na dole strony z informacjami o statusie przesyłki i postępować zgodnie z instrukcjami. Konieczne będzie przesłanie zdjęć opakowaniazarówno z zewnątrz, jak i od wewnątrz — w tym etykiety wysyłkowej oraz wyraźnych zdjęć uszkodzeń. 

 

Firma Lampemesteren GmbH nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu. Towar pakowany jest z niebywałą starannością, co pozwala zminimalizować ryzyko uszkodzeń podczas transportu. 

  

W przypadku pytań lub problemów należy skontaktować się z działem obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem info@mistrzlamp.pl lub telefonicznie.