ZWROT PIENIĘDZY


Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrócimy pieniądze natychmiast po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu.

Dotarcie przesyłki zwrotnej do naszego magazynu może zająć od 7 do 10 dni roboczych.

W przypadku płatności kartą kredytową otrzymanie pieniędzy zajmuje tylko kilka dni. Jednak w przypadku płatności przelewem bankowym lub fakturą, pojawienie się pieniędzy na koncie może potrwać do 30 dni.

Przegląd: Poniżej znajduje się przegląd liczby dni roboczych potrzebnych do pojawienia się pieniędzy na koncie w zależności od metody płatności:

Karta płatnicza: 2-5 dni roboczych po otrzymaniu zwrotu - w przypadku zakupu kartą kredytową pieniądze zostaną również przelane na kartę kredytową.

PayPal: 2-5 dni roboczych od momentu otrzymania zwrotu. W systemie PayPal to Ty decydujesz, czy pieniądze pozostaną na Twoim koncie PayPal, czy zostaną przelane na Twoje konto bankowe.

Faktura: Do 30 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Płacisz tylko za przedmioty, które zatrzymasz. Jeśli zapłaciłeś już pełną kwotę i anulujesz zakup w ciągu 30-dniowego okresu zwrotu, zwrócimy Ci pieniądze za zwrócone towary.

Przelew bankowy: Do 30 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Na formularzu zwrotu można wpisać numer konta, na który mają zostać przelane pieniądze.


Reklamacja - wada towaru

Jeśli okaże się, że przedmiot ma wadę, należy skorzystać z linku otrzymanego po złożeniu zamówienia. Tutaj masz możliwość utworzenia różnych skarg, wybierz skargę, która pasuje do Twojej skargi i postępuj zgodnie z instrukcjami. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza obsługa klienta rozpatrzy reklamację.

OBS! Nie odsyłaj nam niczego, dopóki nie podejmiemy decyzji w sprawie reklamacji.


Czy masz jeszcze jakieś pytania?

Prosimy o kontakt pod adresem info@mistrzlamp.pl lub +48 2210 49200, jesteśmy gotowi do pomocy.