FAQ

Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?
Mistrzlamp.pl realizuje wszystkie zamówienia za pośrednictwem GLS. Istnieje możliwość wyboru, czy lampy mają zostać dostarczone do punktu odbioru paczek, czy bezpośrednio pod adres domowy. Zamówienie jest zazwyczaj dostarczane w ciągu 3-6 dni roboczych. W wielu przypadkach towary są wysyłane tego samego dnia, w którym zostało złożone zamówienie.
Jakie opcje dostawy są oferowane?
Wszystkie zakupy powyżej 649 zł mogą być opcjonalnie dostarczone do punktu odbioru paczek GLS, z wyjątkiem towarów spedycyjnych.
Ile trwa dostawa zamówionego towaru w sklepie Mistrzlamp?
Standardowy czas dostawy wynosi od 3 do 6 dni roboczych. Należy pamiętać, że czas dostawy lamp designerskich może wydłużyć się do 3 tygodni.
Czy dostawa może zostać zrealizowana na inny adres niż adres rozliczeniowy?
Jest to możliwe. Wystarczy podać żądany adres dostawy podczas procesu składania zamówienia - adres dostawy może różnić się od adresu rozliczeniowego.
Czy możliwa jest zmiana adresu dostawy?
Zmiana adresu dostawy jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy przesyłka nie została jeszcze zafakturowana. Należy się skontaktować bezpośrednio z działem obsługi klienta. Po zafakturowaniu przesyłki zmiana adresu nie jest już niestety możliwa.
Co należy zrobić, jeśli przesyłka nie została dostarczona?
W przypadku nieotrzymania przesyłki w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia wysyłki, należy skontaktować się z działem obsługi klienta. W razie potrzeby możliwe będzie sprawdzenie statusu przesyłki, a w niektórych przypadkach także jej śledzenie.
Można wysłać do obsługi klienta wiadomość e-mail na adres info@mistrzlamp.pl lub skontaktować się telefonicznie pod numerem +48 2210 49200.
Kiedy zostanie przesłane potwierdzenie zamówienia?
Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane w ciągu kilku godzin od złożenia zamówienia na wskazany adres e-mail. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia należy sprawdzić folder spamu. W razie jakichkolwiek pytań należy skontaktować się z działem obsługi klienta.
W jaki sposób można dokonać zakupów?
W celu złożenia zamówienia online należy wykonać następujące czynności:
- Należy kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” na stronie produktu.
- Koszyk można wyświetlić za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka” lub ikony koszyka w prawym górnym rogu.
- Można sfinalizować zamówienie za pośrednictwem usługi PayPal Express lub zwykłego procesu składania zamówienia.
- Sfinalizowanie zamówienia odbywa się poprzez kliknięcie przycisku „Kup teraz”.
- Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane w ciągu kilku minut, a najpóźniej w ciągu 24 godzin.
W jaki sposób można zrealizować kod rabatowy?
Kod należy wprowadzić w polu „Kod rabatowy” bezpośrednio w koszyku i kliknąć przycisk „Zrealizuj”.
Uwaga: podczas wprowadzania kodu rabatowego należy upewnić się, że nie skopiowano żadnych spacji i uwzględniono wielkość liter.
Aby usunąć kod rabatowy, należy kliknąć przycisk (x) w polu wprowadzania kodu rabatowego.
Ważne: przed wykorzystaniem kodu należy sprawdzić jego ważność i warunki, np. minimalną cenę zakupu (= wartość towarów faktycznie zakupionych i opłaconych), kategorię, wykluczonych producentów itp.
Czy można złożyć zamówienie e-mailem lub za pośrednictwem faksu?
Ze względów bezpieczeństwa zamówienia nie są przyjmowane za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. Można skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem +48 2210 49200, gdzie pracownicy pomogą przejść proces zakupowy, jednak konieczne jest aktywne uczestnictwo w procesie zakupu.
Jak można dokonać zmiany w zamówieniu?
Niezmiernie ważna jest dla nas szybka realizacja zamówienia. Z tego powodu wprowadzenie jakichkolwiek zmian (np. w adresie dostawy lub dodanie produktów) do istniejącego zamówienia po jego skompletowaniu nie jest zazwyczaj możliwe.
W jaki sposób można otrzymać fakturę?
Po wysłaniu towaru na e-mail zostanie przesłana faktura. Należy pamiętać, że do każdej dostawy zostanie wystawiona jedna faktura, a opłata zostanie naliczona tylko za faktycznie wysłane towary.
W związku z powyższym klient może otrzymać kilka faktur za dostawę częściową.
Kiedy nastąpi obciążenie konta bankowego kwotą za zakupiony przedmiot?
Czas potrącenia środków zależy od wybranej metody płatności. W przypadku płatności za pośrednictwem systemu PayPal kwota zostanie pobrana natychmiast. Przy płatności kartą kredytową kwota zostanie pobrana z konta w momencie dostawy lub najpóźniej po 28 dniach.
W jaki sposób można dokonać płatności?
Podczas realizacji zamówienia można wybrać dogodną metodę płatności.
Gdzie dostępna jest faktura?
Faktura zostanie przesłana na adres e-mail podany podczas składania zamówienia po wysłaniu towaru.
Czy można dokonać zmiany metody płatności w późniejszym terminie?
Zmiana metody płatności w późniejszym terminie nie jest możliwa.
W jaki sposób można złożyć zażalenie dotyczące produktu, który nie spełnia oczekiwań?
Można zwrócić zakupiony produkt w ciągu 50 dni od jego otrzymania, uzyskując zwrot kosztów zakupu z wyłączeniem kosztów wysyłki.
Nie ma możliwości anulowania zakupu poprzez odmowę przyjęcia towaru bez uprzedniego powiadomienia firmy .
W przypadku anulowania zakupu należy we własnym zakresie pokryć koszty zwrotu towaru.
Jeśli klient korzystał z przedmiotu w sposób wykraczający poza standardowy użytek, a wartość przedmiotu uległa zmniejszeniu, Mistrzlamp.pl ma prawo potrącić wartość z kwoty zwrotu. Obniżenie wartości jest obliczane jako różnica między ceną sprzedaży towaru a ceną rynkową towaru po zwrocie.
W niektórych przypadkach towary utraciły swoją wartość w wyniku użytkowania. W takich przypadkach zwrot kosztów nie jest możliwy.
Opakowanie może odgrywać rolę w kwestii utraty wartości.
Jeśli opakowanie zostanie otwarte, uszkodzone lub zgubione, może to stanowić zmniejszenie wartości. W przypadku, gdy opakowanie wpływa na wartość przedmiotu przy odsprzedaży, należy potrącić koszt nowego opakowania.
Jaka kwota zostanie zwrócona w przypadku zwrotu produktu?
W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej.
W przypadku uzasadnionej reklamacji Mistrzlamp.pl zwróci pełną kwotę - w tym koszty wysyłki. W przypadku przelewu na konto bankowe zwrot kosztów może potrwać do 30 dni.
Czy po dostarczeniu lampy należy ją jeszcze zmontować?
Różni się to w zależności od oprawy oświetleniowej. Niektóre lampy muszą być transportowane w stanie zdemontowanym ze względu na ich rozmiar lub bezpieczeństwo transportu. Instrukcje montażu są zawsze dołączane do produktów. Instrukcja zawiera szczegółowe informacje o czynnościach montażowych oraz ewentualnej konieczności montażu.
Czy można użyć większej mocy niż jest to określone w specyfikacji oprawy?
Oprawka i tabliczka znamionowa umieszczone na lampie wskazują maksymalną moc, której nie wolno przekraczać. Jeśli moc jest zbyt wysoka, oprawka może się stopić i tym samym stać się potencjalnym źródłem pożaru.
Co się stanie, jeśli źródło światła ulegnie uszkodzeniu?
W przypadku opraw oświetleniowych z tradycyjnym gniazdem można wymienić źródło światła. W przypadku opraw ze zintegrowanymi diodami LED należy wymienić oprawę.
W jaki sposób można sprawdzić, czy produkt jest zgodny z nowymi przepisami dotyczącymi etykiet efektywności energetycznej?
Nowe oznakowanie jest powszechnie stosowane w całej Europie od 1 marca 2021 r., ale w przypadku opraw oświetleniowych dopiero od 1 września 2021 r. Oba oznakowania mogły istnieć równolegle do 1 marca 2023 r.
W jaki sposób stare etykiety energetyczne przekształcane są w nowe?
Klasa efektywności jest określana na nowo dla każdego produktu przy użyciu nowej procedury testowej. W związku z tym stare i nowe klasy energetyczne są prawie nieporównywalne. W tym przypadku do zużycia energii dodawany jest zewnętrzny zasilacz, co zmniejsza ogólną wydajność.
Jaka jest różnica między starym a nowym oznakowaniem energetycznym z 2023 r.?
Stare etykiety wykorzystywały skalę od A++ (najbardziej wydajne) do E (najmniej wydajne) opartą wyłącznie na zużyciu energii przez produkt w kWh na 1000 godzin. Nowe etykiety wykorzystują skalę od A (najbardziej wydajne) do G (najmniej wydajne) w oparciu o ponownie skalkulowane klasy efektywności energetycznej, które obejmują inne czynniki.
Nowe etykiety zawierają również więcej informacji o lampie lub oprawie oświetleniowej: strumień świetlny, temperaturę barwową, rodzaj oprawy lampy i zużycie energii przez produkt.
Nowe etykiety mają kod QR, który można zeskanować smartfonem, aby uzyskać dostęp do Europejskiej Rejestracji Produktów dla Etykietowania Energetycznego (EPREL), gdzie można znaleźć szczegółowe informacje na temat wszystkich modeli na rynku europejskim. Rejestracja jest obowiązkowa dla producentów.
Nowe etykiety mają zastosowanie do wszystkich urządzeń elektrycznych, które wcześniej posiadały również starą etykietę efektywności energetycznej, np. lampy, żarówki, telewizory, pralki i lodówki.